Ofte stillede spørgsmål
Afbestillingsgebyr - overfart:
Økonomi billet: Afbestilling eller udeblivelse giver ikke ret til refusion af billet eller siddeplads
Flex billet: Ved afbestilling gives fuld refusion frem til afgang, ingen refusion efter afgangstidspunktet.
Afbestillingsgebyr - pakkerejse (overfart + overnatning):
Ved ophold i Geilo, Norefjell, Rauland-Vierli, Gaustablikk, Vrådal og Hovden
Afbestillingsgebyr for hytter, lejligheder og højfjeldshoteller:
Intet gebyr ved afbestilling mere end 30 dage før check-in dato.
Ved afbestilling 30 – 15 dage for check-in dato betales et gebyr på 50% af rejsens pris.
Ved afbestilling 14 – 0 dage før check-in dato betales et gebyr på 100% af rejsens pris.
Ved ophold i Trysil, Hafjell, Hemsedal eller Kvitfjell gælder følgende
Afbestillingsgebyr for overnatning i hytter, lejligheder og højfjeldshoteller:
For enheder med 13 eller færre senge, som afbestilles mindre end 42 dage før ankomst er afbestillingsgebyret 100% af lejebeløbet. Ved afbestillinger foretaget mere end 42 dage før planlagt ankomst refunderes hele lejebeløbet.
For enheder med 14 eller flere senge, som afbestilles mindre end 82 dage før ankomst er afbestillingsgebyret 100% af lejebeløbet. Ved afbestillinger foretaget mere end 82 dage før planlagt ankomst refunderes hele lejebeløbet.
Læs mere omkring afbestilling af din rejse.
Hvor finder vi børnevenlige skidestinationer?
Du finder en oversigt over børnevenlige skidestinationer her.
Hvor finder jeg information om vejbeskrivelse, nøgleafhenting, wifi og anden information?
Det finder du under ‘Praktisk information’ på selve overnatningsstedet på colorline.dk.
Jeg ønsker at kombinere flere overnatningssteder, hvordan gør jeg det?
På vores hjemmeside kan du kun reservere et overnatningssted per booking/bestilling. Ønsker du at tilføje flere overnatningssteder til en ny eller eksisterende booking, kan dette bestilles hos vores Kundeservice på telefon 99 56 19 00.
Skal jeg medbringe pas?
Alle gæster (voksne) skal medbringe gyldig legitimation.
Eksempler på gyldig legitimation er:
Pas eller kørekort udstedt af nordisk myndighed.
Børn, der rejser med værger, behøver ikke egen legitimation, så længe værgene kan fremvise gyldig legitimation. Bemærk, at et digitalt kørekort ikke gyldig legitimation hos Color Line. Læs mere om rejsedokumenter.
Må jeg medbringe dyr?
Det er muligt at medbringe husdyr om bord. Dyret skal være i bilen eller i bur på et anvist sted under hele overfarten. Læs mere om at rejse med dyr. Bemærk, at overnatningssteder har forskellige regler ang. ophold med hund.
Danmark - Norge
Vi gør opmærksom på, at vores gæster selv er ansvarlige for, at undersøge om de har adgang til indrejse i henhold til myndighedernes retningslinjer.
Til Norge
Vi har daglige afgange fra Norge til Danmark.
Før du kører ombord, skal du fremvise bookingnummer samt gyldig legitimation, såsom kørekort eller pas. Husk at møde mindst en time før afgang.
Til Danmark
Vi har daglige afgange fra Norge til Danmark.
Før du kører ombord, skal du fremvise bookingnummer samt gyldig legitimation, såsom kørekort eller pas. Husk at møde mindst en time før afgang.
Oslo-Kiel
Til Tyskland
Vi har daglig afgang kl. 14.00 fra Oslo til Kiel.
Før du kører ombord, skal du fremvise bookingnummer. Husk at møde mindst en time før afgang.
Til Norge
Vi har daglig afgang kl. 14.00 fra Kiel til Oslo.
Før du kører ombord, skal du fremvise følgende pas eller anden gyldigt ID. Husk at møde mindst en time før afgang.
Sandefjord - Strømstad
Til Sverige
Vi har daglige afgange fra Norge til Sverige.
Før du kører ombord, skal du fremvise bookingnummer samt gyldig legitimation, såsom kørekort eller pas.
Til Norge
Color Line har flere daglige afgange fra Strømstad til Sandefjord.
Før du kører ombord, skal du fremvise gyldig legitimation, såsom kørekort eller pas. Husk at møde mindst en time før afgang.
Yderligere information
Retningslinjer for indrejse og ophold i Norge
Retningslinjer for indrejse og ophold i Tyskland.
Retningslinjer for indrejse og ophold i Sverige